Big forum

Auteur Topic: Kerstpakket  (gelezen 109 keer)

Offline Bigbam

• Pacman
  • Holy miauw voorganger
    • Bekijk profiel
Kerstpakket
« Gepost op: december 17, 2018, 12:06:04 pm »
Een paar weken geleden kwam het gesprek tussen moeder en mij op een kerstpakket.
Ze zei dat ze al heel erg lang geen kerstpakket meer had gehad en dat klopt ook wel want in 2009 heeft ze voor het laatst gewerkt. In dat jaar is zij zeer ziek geworden door een bacterie op haar hart en toen was ze ook zeer verward.

Ik ken dus eigenlijk al een verwarde moeder.... maar goed, omdat ik het leuk vind om haar een beetje in het zonnetje te zetten na alles wat ze afgelopen 44 jaar voor mij gedaan heeft. Dus ik heb besloten om haar een kerstdoos te geven met allerlei lekkere en leuke dingetjes want immers, nadat zij arbeidsongeschikt raakte en daarna pensioen kreeg, ben ik min of meer haar enige 'werkgever' nog geweest. Want moeder zijn is ook hard werken en ik kon altijd op haar rekenen.

Dus ze krijgt op 3e kerstdag een kerstdoos van mij en ik geef die aan haar waar jullie bij zijn. Hoe meer mensen kijken naar wat zij krijgt, des te groter de erkenning die eraan vast zit.

Ik heb nu al
- bounty
- milkyways
- geurkaarsjes

Als jullie nog leuke suggesties hebben dan verneem ik dit graag zo snel mogelijk omdat ik nu die boodschappen wel moet gaan halen.